Actualitat

L’Associació de Mestresses de casa de Santa Magdalena celebra Santa Catalina amb una xocolatada

24 seg

Un any més, l’Associació de Mestresses de casa de Santa Magdalena ha sigut l’encarregada d’organitzar la celebració de la festivitat de Santa Catalina. El Casal Municipal de la localitat ha acollit, aquest dimarts, 26 de novembre, a la vesprada, un suculent berenar per a festejar Santa Catalina, un esdeveniment que ha reunit  unes 30 persones, que han gaudit d’una vesprada de riures al voltant d’una bona tassa de xocolate.

Carmen Aixa, presidenta de l’Associació de Mestresses de casa, ha destacat “la gran companyonia, que es viu en aquests berenars, en els quals ens divertim i passem una bona estona totes juntes”.

Notícies relacionades

Noticies

El Trio Kegel actua a l’Auditori

35 seg
Noticies

El Subdelegat de Defensa a Castelló, el Coronel Sr. Moisés Izquierdo de la Guerra visita l’Ajuntament de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Santa Magdalena enfila la recta final de les seues Festes Patronals amb una altíssima participació

1 min, 12 seg
Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X