Inici » Notícies » Lectura del manifest del Dia de la Dona a les portes de l’Ajuntament de Santa Magdalena
Actualitat

Lectura del manifest del Dia de la Dona a les portes de l’Ajuntament de Santa Magdalena

37 seg

Un bon nombre de veïns i veïnes, a més de l’alumnat de la Ludoteca Municipal de Santa Magdalena s’han concentrat aquest migdia a les portes de l’Ajuntament de la localitat, dins dels actes programats en la II Setmana de la Dona, pel departament de Serveis Socials.

L’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, ha sigut l’encarregat de llegir el manifest, en el qual el consistori es compromet a continuar elaborant polítiques d’igualtat de caràcter transversal, a impulsar polítiques que fomenten la conciliació, la corresponsabilitat, així com la no discriminació de la dona, propiciant l’eliminació de polítiques, que de forma encoberta es donen en determinades professions.

“Com a Ajuntament ens comprometem i animem a la resta d’institucions a continuar treballant per la igualtat i a avançar en el desenvolupament de polítiques per la igualtat i contra la violència masclista i de gènere”, ha explicat Bou.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →