Actualitat

Obsedi organitza una jornada sobre Formació en Emprenedoria, Comercialització i Consums Agroalimentaris en Santa Magdalena

26 seg

Obsedi Maestrat Litoral organitza una jornada informativa de Formació en Emprenedoria, Comercialització i Consums Agroalimentaris 2023, dimarts que ve, 7 de març, en Santa Magdalena.

La jornada serà impartida per Juan José Llisó; Tècnic de Recerca i desenvolupament, especialitzat en Comercialització i Màrqueting agroalimentari del STT-Estació Experimental Agrària de Vila-real adscrit a la Conselleria d’Agricultura de la GVA

Aquesta jornada tindrà lloc en el Saló de Plens de l’Ajuntament de Santa Magdalena a les 10 del matí. En el cartell informatiu apareix un codi Qr a través del qual es pot inscriure en aquesta jornada o bé es pot realitzar aquesta inscripció trucant al telèfon de l’Ajuntament de Santa Magdalena 964 415070.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena adequa l’accés al Castell Polpís per a previndre incendis forestals

39 seg
Noticies

Santa Magdalena entra a formar part del Circuit Cultural Valencià

55 seg
Noticies

Santa Magdalena posa de nou en marxa el taxi per a fins mèdics

36 seg
Noticies

Les obres de millora de la Casa de la Cultura de Santa Magdalena avancen a bon ritme

48 seg
Noticies

Labora assigna 33.045 € a Santa Magdalena per a la brigada EMERGE

39 seg
Noticies

31 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X