Inici » Notícies » Prop de 200 persones participen en el XX Aniversari del ‘Grup de Danses Magdaleneres’
Actualitat

Prop de 200 persones participen en el XX Aniversari del ‘Grup de Danses Magdaleneres’

1 min, 15 seg

El dissabte 28 de setembre el ‘Grup de Danses Magdaleneres’ de Santa Magdalena va celebrar el seu XX Aniversari i ho va fer amb una gran festa d’aniversari, en la qual les protagonistes van ser la música i com no els danses, arribant a participar quasi 200 persones de grups de danses de la província.

Els actes es van iniciar amb la inauguració en La Capella, d’una exposició d’indumentària tradicional i fotografies, que van mostrar la història de l’entitat al llarg d’aquests 20 anys d’existència.

D’altra banda, a les 17h donava començament la gran festa de la música i les danses, amb una cercavila per part dels grups participants en aquest aniversari, procedents de les localitats de: Albocàsser, Alcalà de Xivert, Benicarló, Càlig, La Jana, La Torre d´en Domènec, Torreblanca i l’amfitriona, Santa Magdalena. La cercavila pel nucli urbà de la població finalitzava en la plaça Espanya, lloc en el qual es ballava una cançó representativa de cada localitat participant. L’acte finalitzava amb la interpretació de la Jota Magdalenera, ballada per tots els participants a l’uníson.

Finalitzada aquesta actuació, i després d’un berenar per a tots els participants, se celebrava un ‘Bureo’ en el poliesportiu municipal a càrrec de la rondalla, Arnadí.

Aida Sospedra, presidenta del ‘Grup de Danses Magdaleneres’, agraïa a tots els grups participants la seua presència en l’acte i recordava que el grup de danses “no és només un grup per a ballar sinó que som una família, entorn d’un interés comú”. L’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, per part seua, va felicitar el Grup de Danses per aquests 20 anys d’activitat i els va animar a continuar treballant en la recuperació de la música i danses tradicionals i per a això va dir “sempre comptareu amb el suport de l’Ajuntament de Santa Magdalena”.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Noticies

Santa Magdalena i Canet lo Roig estrenyen llaços musicals amb un intercanvi

36 seg
Noticies

Santa Magdalena rep la visita del Servei d´Educació Ambiental de la Diputació

19 seg
Veure més notícies →