Actualitat

Reunió de les joves promeses del ciclisme provincial en Sta. Magdalena

32 seg

El Club Ciclista Deportes Balaguer de Benicarló, en col·laboració amb la regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, organitzava ahir dilluns, 1 de maig, la X reunió provincial de les diferents escoles de ciclisme de Castelló, amb la participació de més de 160 ciclistes de 12 clubs.

reunio3reunio4reunio2reunio1

A l’avinguda Doctor Luis Torres Morera i en la pista del pavelló poliesportiu es van desenvolupar les diferents proves, organitzades pel Club Ciclista Deportes Balaguer de Benicarló, que compta enguany amb la participació de dos joves ciclistes de Sta. Magdalena, els germans Jordi i David Muñoz Sorica.

L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, ha agraït a l’organització el fet de confiar novament en la localitat per a realitzar la reunió i al mateix temps felicitava a tots els què han fet possible el desenvolupament de la mateixa.

reunio5

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Noticies

Santa Magdalena posa a la disposició de l’Agrupació Musical una remodelada Escola de Música

56 seg
Noticies

Santa Magdalena ja disposa de sala de vetla en el Casal Municipal

26 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X