Actualitat

Santa Magdalena adjudica les obres del programa DUS 5000 per a la instal·lació de fotovoltaiques en l’Edifici Social i pavelló poliesportiu

42 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena ha adjudicat a l’empresa PSM Connect Systems S.L les obres d’instal·lació de plaques fotovoltaiques en l’Edifici Social i pavelló poliesportiu per un import de 28.445 €, que són finançades a través del Programa d’ajudes per a inversions a projectes singulars locals d’energia neta en municipis de repte demogràfic (PROGRAMA DUS 5000) en el marc del Programa de Regeneració i Repte Demogràfic del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

En el cas de l’Edifici Social es preveu la instal·lació de 12 mòduls de 495Wp cadascun, mentre que en el pavelló poliesportiu es preveu la instal·lació de 40 mòduls de 505Wp cadascun en dues sèries de connexió de 20 mòduls cadascuna.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, afirma que, “amb esta inversió els principals edificis públics del municipi disposaran d’energia fotovoltaica. De fet, calculem que el 80% de la producció generada en estos dos edificis serà consumida per la pròpia instal·lació, la qual cosa suposa un important estalvi en la factura de la llum”.

Notícies relacionades

Noticies

El Trio Kegel actua a l’Auditori

35 seg
Noticies

El Subdelegat de Defensa a Castelló, el Coronel Sr. Moisés Izquierdo de la Guerra visita l’Ajuntament de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Santa Magdalena enfila la recta final de les seues Festes Patronals amb una altíssima participació

1 min, 12 seg
Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X