Inici » Notícies » Santa Magdalena adjudica les obres del programa DUS 5000 per a la instal·lació de fotovoltaiques en l’Edifici Social i pavelló poliesportiu
Actualitat

Santa Magdalena adjudica les obres del programa DUS 5000 per a la instal·lació de fotovoltaiques en l’Edifici Social i pavelló poliesportiu

42 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena ha adjudicat a l’empresa PSM Connect Systems S.L les obres d’instal·lació de plaques fotovoltaiques en l’Edifici Social i pavelló poliesportiu per un import de 28.445 €, que són finançades a través del Programa d’ajudes per a inversions a projectes singulars locals d’energia neta en municipis de repte demogràfic (PROGRAMA DUS 5000) en el marc del Programa de Regeneració i Repte Demogràfic del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

En el cas de l’Edifici Social es preveu la instal·lació de 12 mòduls de 495Wp cadascun, mentre que en el pavelló poliesportiu es preveu la instal·lació de 40 mòduls de 505Wp cadascun en dues sèries de connexió de 20 mòduls cadascuna.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, afirma que, “amb esta inversió els principals edificis públics del municipi disposaran d’energia fotovoltaica. De fet, calculem que el 80% de la producció generada en estos dos edificis serà consumida per la pròpia instal·lació, la qual cosa suposa un important estalvi en la factura de la llum”.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Noticies

Santa Magdalena i Canet lo Roig estrenyen llaços musicals amb un intercanvi

36 seg
Noticies

Santa Magdalena rep la visita del Servei d´Educació Ambiental de la Diputació

19 seg
Veure més notícies →