Inici » Notícies » Santa Magdalena finalitza els cursos d’anglés i valencià impartits per l´Obsedi
Actualitat

Santa Magdalena finalitza els cursos d’anglés i valencià impartits per l´Obsedi

29 seg

diplomes1

Aquest dimecres, 18 de setembre, han finalitzat els dos tallers de formació, impartits per Xavi Ayza Ferreres, organitzats per l´Obsedi Maestrat, dins del Pacte Territorial per l’Ocupació Maestrat Litoral, del qual forma part l’Ajuntament de Santa Magdalena de Polpís.

Concretament s’han desenvolupat, en el saló de plens de l’Ajuntament de Santa Magdalena, dos cursos, de 16 hores cadascun. Un de perfeccionament de valencià, orientat a la gramàtica i un altre d’anglés, també de nivell mitjà.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, afirma que: “es tracta d’uns cursos, en els quals em consta, s’ha fet un gran aprofitament de tota la matèria, impartida pel formador. És més, el propi alumnat ha sol·licitat més formació d’aquestes característiques”.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →