Inici » Notícies » Santa Magdalena i Canet lo Roig estrenyen llaços musicals amb un intercanvi
Actualitat

Santa Magdalena i Canet lo Roig estrenyen llaços musicals amb un intercanvi

36 seg

L’Auditori Municipal de Santa Magdalena acollia el dissabte a la vesprada un concert de l’Agrupació Musical Santa Magdalena i l’Agrupació Musical Santa Cecilia de Canet lo Roig, que forma part de la XXII campanya d’Intercanvis Musicals de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana.

Esta campanya té per objecte la realització d’un programa de concerts per parelles entre agrupacions artístiques de les següents federacions: Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV), la Federació de Cors de la Comunitat Valenciana (FECOCOVA), la Federació de Folklore de la Comunitat Valenciana (FFCV), la Federació Valenciana de Dolçainers i Tabaleters (FVDiT) i la Federació d’Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana (FORPPCV).

D’altra banda, els membres de l’Agrupació Musical Santa Magdalena el diumenge es desplaçaven fins a Canet lo Roig on també van realitzar un concert, que forma part de la mateixa campanya d’intercanvis.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X