Actualitat

Sta. Magdalena substitueix el motor del pou d’aigua potable, danyat per la gota freda

36 seg

motornou2

L’Ajuntament de Sta. Magdalena, a través d’una empresa especialitzada de la comarca, ha procedit aquesta mateixa setmana a la substitució del motor del pou d’aigua potable del dipòsit de ‘Les Pedreres’, que s’havia trencat com a conseqüència de l’episodi de gota freda, que va patir la població. Concretament, les contínues pujades i baixades de tensió van provocar que aquest motor es cremara, deixant sense subministrament d’aigua a la població, la qual cosa va propiciar que l’Ajuntament haguera d’engegar l’antic dipòsit, ara en desús.

En aquest sentit, Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, ha explicat que: “s’ha substituït el motor desbaratat per un nou, que ja està funcionant a ple rendiment. De fet, els veïns hauran notat un augment de la pressió del subministrament d’aigua potable”.

La substitució del motor trencat i la posada en funcionament d’un nou ha tingut un cost d’aproximadament 15.000 €.

Notícies relacionades

Noticies

La brigada EMERGE inicia la seua campanya a Santa Magdalena

28 seg
Noticies

El Consorci de Bombers posa a la disposició de Santa Magdalena maquinària per a arreglar els camins destrossats per l’últim temporal

25 seg
Noticies

Santa Magdalena executa el Fons Forestal de la Generalitat

35 seg
Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar