Actualitat

Tot llest per a l´Entrà del Pi dels Quintos i Quintes

44 seg

Santa Magdalena, celebrarà la tradicional entrada del pi per les Quintes i els Quintos aquest dissabte, 13 de gener. La iniciativa, que va partir fa ja uns anys d’un grup d’amics, ha aconseguit el suport d’un bon nombre d’aficionats al cavall, que s’han sumat a aquest projecte de recuperació d’una tradició, la de l’entrada del pi, que és el cos central de la foguera de Sant Antoni, que cada any planten els Quintos i Quintes.

D’aquesta manera, a les 9 h i en l’antic ‘Hostal’ tindrà lloc la concentració de cavalls per a anar a buscar el pi, no sense abans, celebrar un esmorzar de pa i porta en l’ermita de Sant Vicent.

L’entrada del pi, tirada per cavalls, tindrà lloc a les 12 del migdia i discorrerà pels carrers: Carretera, Pous, Les Parres, Molí, Ermita, Pedrera, Alcalá i finalment faran entrada els cavalls a la plaça Espanya, lloc en el qual es planta la foguera de Sant Antoni. Des de l’Ajuntament es demana que per favor no aparquen vehicles en aquests carrers.

Notícies relacionades

Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X