Inici » Notícies » Tot llest per a l´Entrà del Pi dels Quintos i Quintes
Actualitat

Tot llest per a l´Entrà del Pi dels Quintos i Quintes

44 seg

Santa Magdalena, celebrarà la tradicional entrada del pi per les Quintes i els Quintos aquest dissabte, 13 de gener. La iniciativa, que va partir fa ja uns anys d’un grup d’amics, ha aconseguit el suport d’un bon nombre d’aficionats al cavall, que s’han sumat a aquest projecte de recuperació d’una tradició, la de l’entrada del pi, que és el cos central de la foguera de Sant Antoni, que cada any planten els Quintos i Quintes.

D’aquesta manera, a les 9 h i en l’antic ‘Hostal’ tindrà lloc la concentració de cavalls per a anar a buscar el pi, no sense abans, celebrar un esmorzar de pa i porta en l’ermita de Sant Vicent.

L’entrada del pi, tirada per cavalls, tindrà lloc a les 12 del migdia i discorrerà pels carrers: Carretera, Pous, Les Parres, Molí, Ermita, Pedrera, Alcalá i finalment faran entrada els cavalls a la plaça Espanya, lloc en el qual es planta la foguera de Sant Antoni. Des de l’Ajuntament es demana que per favor no aparquen vehicles en aquests carrers.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Noticies

Santa Magdalena i Canet lo Roig estrenyen llaços musicals amb un intercanvi

36 seg
Noticies

Santa Magdalena rep la visita del Servei d´Educació Ambiental de la Diputació

19 seg
Veure més notícies →