Actualitat

Unes 100 persones participen en el Dia de la Bicicleta

39 seg

Al voltant de 100 persones van participar, dissabte passat, en el Dia de la Bicicleta, organitzat per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Santa Magdalena de Polpís.

 

bici2 (1)

En l’eixida, que no tenia caràcter competitiu, va participar gent de totes les edats, des dels més xicotets de la casa fins als més veterans. Després de la ruta pels principals carrers del casc urbà es van sortejar dues bicicletes entre tots els inscrits. La sort va fer que Gerard Lacruz guanyara una de les bicis, mentre que Marcos Cervera es va portar la bici en la categoria d’adults. A més, l’Ajuntament va obsequiar a tots els participants amb una borsa reciclable amb l’escut del poble.

 

bici5

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, valorava molt positivament la participació, ja que “cada any són més els veïns i veïnes que participen i que ens ajuden a potenciar aquest esport, tan sa i natural com és el ciclisme”.

 

bici6

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Noticies

Santa Magdalena posa a la disposició de l’Agrupació Musical una remodelada Escola de Música

56 seg
Noticies

Santa Magdalena ja disposa de sala de vetla en el Casal Municipal

26 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X