Actualidad

La Generalitat posa en marxa el Bo Respir 2020

1 min, 3 seg

La Generalitat Valenciana ha obert ja el termini per a poder sol·licitar el Bo Respir 2020, amb l’objectiu de finançar diferents modalitats d’estada de caràcter temporal o no permanent en residències de tercera edat quan, per necessitats que afecten les persones majors o els seus cuidadors familiars, les persones majors necessiten atenció en un centre especialitzat, que substituïsca les cures, que de manera habitual presten o reben en l’àmbit familiar.

En aquest sentit, s’estableixen tres modalitats de bo:

–     Bono mensual o bo verd, per a l’estada durant un mes en una residència de la tercera edat.

–     Bono respir de dies o bo blau, consistirà en 20 bons diaris, que podran ser consecutius o en dies agrupats.

–     Bono de cap de setmana o bo blanc, consistent en 12 bons, que podran ser gaudits en els caps de setmana, que trie l’interessat.

Els requisits que hauran de complir les persones sol·licitants són: tindre 65 anys o més en el moment de presentar la sol·licitud i haver cessat l’activitat laboral o professional per jubilació o incapacitat, persones de 55 anys o més diagnosticades amb la malaltia d’Alzheimer o altres demències, estar empadronat en qualsevol municipi de la Comunitat Valenciana, tindre la consideració de persones dependents i acreditar la necessitat social i econòmica d’acord amb els criteris establits.

Més informació i sol·licituds en el departament de Serveis Socials de l’Ajuntament de Santa Magdalena. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 15 de febrer.

Noticias relacionadas

Noticias

La Ludoteca de Santa Magdalena quema su Falla

16 seg
Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticias

Abierta la inscripción para la Escuela de Pascua de Santa Magdalena

32 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

La Marcha Senderista del Día de la Mujer une los castillos de Santa Magdalena y Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

Santa Magdalena aprueba un presupuesto de 910.897 € para el 2026

2 min, 15 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X