Actualitat

Camins de l´Orde de Montesa inclou a Santa Magdalena en la seua ruta per la Comunitat Valenciana

1 min, 16 seg

Santa Magdalena ha sigut inclosa dins de la ruta, que ha creat Camins de l´Orde de Montesa, una proposta en la qual es pretén posar en valor l’extraordinari patrimoni, històric, cultural i mediambiental de la Comunitat Valenciana, a través de les localitats que, en el seu moment van pertànyer a l’orde de Montesa.

Tono Chamorro i Silvia Simó són els creadors d’aquesta ruta, en la qual porten treballant des de fa tres anys. La ruta cicloturista recorre les poblacions de: Montesa, Sueca, València, Moncada, Borriana, Onda, Vilafamés, Les Coves de Vinromà, Alcalá de Xivert, Sta. Magdalena de Polpís, Càlig, Cervera del Maestre i Sant Mateu.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, ha agraït a Chamorro i Simó el “gran interés que, des de fa uns anys, han mostrat en la inclusió del nostre poble dins d’aquesta fantàstica ruta, que sens dubte, ens ajuda a posar en valor a Santa Magdalena, pel que a rutes cicloturistes es refereix”.

Sota el fil temàtic de l’Orde de Montesa, la ruta ens porta a descobrir, racons on el perfum de flor del taronger, es mescla amb l’aroma dels camps d’arròs, on la brisa de la mar, es barreja amb les majestuoses muntanyes, portant-nos per camins en els quals podràs conéixer, oliveres mil·lenàries que van plantar els romans al pas per aquestes terres o poblacions atrapades en el temps.

El recorregut, és apte per a realitzar de manera individual, en grup o en família, ja que ha sigut sigut dissenyat i recorregut pels mateixos autors natius, aconseguint que dels 355 quilòmetres del seu traçat, 351 són per camins rurals, amb poc o nul trànsit de vehicles a motor.

Des de l’organització de la ruta s’ha presentat també un codi QR, que permet accedir a la mateixa a través del conegut portal wikiloc.

Notícies relacionades

Noticies

La FVMP i LABORA organitzen a Santa Magdalena un taller sobre l’ús del certificat digital

36 seg
Noticies

Santa Magdalena reprén les classes de castellà per a persones estrangeres

22 seg
Noticies

Santa Magdalena adequa l’accés al Castell Polpís per a previndre incendis forestals

39 seg
Noticies

Santa Magdalena entra a formar part del Circuit Cultural Valencià

55 seg
Noticies

Santa Magdalena posa de nou en marxa el taxi per a fins mèdics

36 seg
Noticies

Les obres de millora de la Casa de la Cultura de Santa Magdalena avancen a bon ritme

48 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X