Actualitat

Santa Magdalena efectua el pagament de les ajudes Parèntesis del Pla Resistir

40 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena ja ha realitzat el pagament de les ajudes Parèntesis, que s’emmarquen dins del Pla Resistir, cofinançat en un 62,55% per la Generalitat, un 22,5% per la Diputació de Castelló i un 15% per l’Ajuntament de la localitat. D’aquesta manera, en Santa Magdalena, s’han concedit un total de 13.400 €.

Sis han sigut les sol·licituds, que s’han presentat i que han sigut resoltes totes elles favorablement. Totes elles corresponen a autònoms i microempreses, amb menys de 10 treballadors, dels sectors més afectats per la pandèmia. Es tracta de bars, cafeteries i restaurants, hostals, venda ambulant i activitats relacionades amb parcs d’atraccions, que són les que s’establien per part de la Generalitat com a beneficiàries d’aquestes ajudes.

“Hem intentat resoldre el pagament d’aquestes ajudes en la major brevetat possible, ja que es tracta de sectors, que estan travessant per una delicada situació a causa de les restriccions imposades degut a la pandèmia de la Covid19”, explica Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena retorna al seu local després de les obres de millora

53 seg
Sin categoría

Santa Magdalena trau a licitació les obres de remodelació de l’Avinguda Doctor Luis Torres Morera

45 seg
Noticies, Sin categoría

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena valora positivament l’inici del curs escolar

19 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar