Inici » Notícies » Santa Magdalena present dins de l’oferta del patronat provincial de Turisme a FITUR
Actualitat

Santa Magdalena present dins de l’oferta del patronat provincial de Turisme a FITUR

1 min, 3 seg

Des d´avui i fins diumenge que ve, obri les seues portes a Madrid, FITUR, la Fira Internacional de Turisme i novament el Patronat Provincial de Turisme de Castelló està present per a convertir-se en l’escenari perfecte, per a mostrar els encants de les diferents localitats de la nostra província. D’aquesta manera, un any més, Santa Magdalena participa en aquest esdeveniment pel qual passen milers de visitants.

El Patronat Provincial, a través d’un expositor ha instal·lat les diferents guies turístiques, entre elles la de Santa Magdalena, en codi QR, de manera que els visitants se la poden descarregar directament en els seus dispositius mòbils. Es tracta d’una iniciativa que ja es va dur a terme en l’anterior edició de FITUR, a causa de la situació de pandèmia per Covid.Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, explica que: “el nostre municipi un any més està present en aquest gran aparador que és FITUR, per a mostrar els nostres encants, la riquesa paisatgística de la qual gaudim i tota la nostra essència natural, que cada vegada es valora més”.

En aquest sentit, l’alcalde de Santa Magdalena, explica que des del consistori “sempre estarem al costat dels diferents projectes turístics, que tinguen a Santa Magdalena com a eix de les seues accions”. De fet, recentment s’ha inaugurat un alberg rural, amb capacitat per a 18 persones i està a punt de finalitzar la construcció d’una casa rural en ple nucli urbà, la qual cosa sens dubte “repercutirà en una major projecció del nostre municipi”, apunta Bou.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →