Inici » Notícies » Personal de l’Ajuntament de Santa Magdalena es forma en Educació Ambiental
Actualitat

Personal de l’Ajuntament de Santa Magdalena es forma en Educació Ambiental

33 seg

L’Auditori de Santa Magdalena ha acollit aquest matí un curs d’Educació Ambiental dirigit a personal de l’Ajuntament, que ha sigut impartit pels educadors ambientals de la Diputació de Castelló.

Durant la formació s’ha explicat al personal els fonaments bàsics de l’economia circular, basada en un model de producció i consum que implica compartir, reutilitzar, reparar i reciclar materials i productes totes les vegades que siga possible per a crear un valor afegit. D’aquesta manera, el cicle de vida dels productes s’estén.

Els educadors i educadores mediambientals han insistit en la idea de realitzar un consum responsable per a evitar la generació excessiva de residus, mentre que també han facilitat a les persones assistents al curs, eines per a reduir i reciclar els residus, que es generen tant en la seua llar com en el lloc de treball.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X