Actualidad

Tall al trànsit pesat dels vials perimetrals del CEIP Albert Selma de Santa Magdalena

28 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena informa que durant 15 dies, els vials perimetrals del CEIP Albert Selma, romandran tallats al trànsit de vehicles pesats, amb motiu de les obres de millora d’aquesta àrea, que s’emmarca dins del programa d’Actuacions Urbanes de la conselleria d’Habitatge.

Respecte als vehicles agrícoles i turismes, aquests podran circular per la prolongació del carrer Nou, encara que hauran de fer-ho amb molta precaució i seguint les instruccions dels operaris de l’obra. Els vianants tenen prohibit el pas durant aquests dies per aquests vials.

L’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, fa una crida a la comprensió i demana disculpes al veïnat per les molèsties, que els puguen ocasionar aquests talls de trànsit.

Noticias relacionadas

Noticias

Todo listo para la celebración de Sant Antoni en Santa Magdalena

1 min, 19 seg
Noticies

55 seg
Noticias

La luz de la Navidad llega a Santa Magdalena con el Festival del CEIP Alberto Selma

57 seg
Noticias

Santa Magdalena presenta la programación de Navidad

2 min, 6 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Ver más noticias →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X