Inici » Notícies » Nit d’Halloween benèfica a Sta. Magdalena
Actualitat

Nit d’Halloween benèfica a Sta. Magdalena

50 seg

L’Associació Local de Lluita Contra el Càncer de Sta. Magdalena, en col·laboració amb l’Ajuntament de Sta. Magdalena, els xiquets de la Ludoteca Municipal i els joves artistes de Creant Art, Cibil.la Portman i els dj´s Ferrán Cheto i Borja Sospedra, organitza un sopar de pa i porta per al dissabte, 28 d’octubre, en el pavelló poliesportiu cobert.

halloween CARTELL

El col·lectiu local organitza, d’aquesta manera, un sopar amb temàtica d’Halloween, en la qual actuarà el grup de música local, Cibil•la Porten i els dj´s magdaleners, Ferrán i Borja, mentre que els xiquets de Creant Art i la Ludoteca Municipal s’encarregaran d’ambientar tot el pavelló per a l’ocasió.

La vetlada tindrà un caràcter benèfic, així els diners procedents de les consumicions de la barra aniran destinat a l´estudi de les malalties oncològiques.

A més, l’Associació Local s’encarregarà de vendre ‘Candeles’, les polseres impulsades per Mariona, Daniela i Candela de Benicarló, que han aconseguit ja recaptar més d’un milió d’euros per a la investigació i que compten, entre altres premis amb un reconeixement per part d’UNICEF.

La vetlada s’iniciarà a les 21 hores i es premiarà també les millors disfresses d’1 a 10 anys, de 10 a 20 i de més de 20 anys.

Notícies relacionades

Noticies

160 promeses del ciclisme provincial es donen cita a la XVIII Reunió Provincial de Santa Magdalena

48 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg
Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Veure més notícies →