Inici » Notícies » Sta. Magdalena asisteix a la reunió amb el subdelegat del govern per a parlar de la seguretat agrària
Actualitat

Sta. Magdalena asisteix a la reunió amb el subdelegat del govern per a parlar de la seguretat agrària

56 seg

L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, ha assistit a Sant Rafel del Riu, a la reunió comarcal de seguretat agrària, presidida pel subdelegat del govern a Castelló, David Barelles.

reunio

Durant la reunió, en la qual han participat 16 representants municipals, i de les dues principals organitzacions agràries, es va donar a conèixer que la Guàrdia Civil ha aconseguit reduir els delictes en el camp en la comarca del Baix Maestrat en un 4% en aquesta campanya .

David Barelles, segons ha detallat l’alcalde de Sta. Magdalena, ha animat als productors agrícoles a denunciar els delictes i a informar als agents de la Guàrdia Civil de qualsevol moviment sospitós, en un exercici en el qual el valor de les collites és més alt, a causa del minvament de produccions, cas dels cítrics, o l’alta cotització de l’oli.

Des de la subdelegació es recorda als agricultors, que tenen ferramentes al seu abast per a protegir les seues collites com els documents DATA, i anima als propietaris de les explotacions a què que supervisen personalment les labors de recol•lecció.

Per la seua banda, l’alcalde de Sta. Magdalena, ha traslladat al subdelegat la necessitat “que més efectius estiguen presents en el nostre poble, ja que a pesar que comptem amb l’estreta col•laboració dels agents de la Guàrdia Civil d’Alcalá, en ocasions es fa necessària una major presència policial”.

Notícies relacionades

Noticies

160 promeses del ciclisme provincial es donen cita a la XVIII Reunió Provincial de Santa Magdalena

48 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg
Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Veure més notícies →