Actualitat

Els alumnes del CEIP Albert Selma de Sta. Magdalena realitzen el viatge dels Templers

40 seg

Els alumnes del CEIP Albert Selma de Sta. Magdalena han viatjat avui fins a l’Edat Mitjana, gràcies a les noves tecnologies de la informació dins del projecte Croma, que impulsa la Diputació de Castelló i que ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sta. Magdalena.

templers1 templers2 templers3 templers4 templers5 templers6

Els escolars han conegut d’una forma molt divertida i sorprenent el pas de l’Ordre del Temple per la província de Castelló , així com el viatge, que en el seu moment, van emprendre cap a Jerusalem.

Durant unes hores, els alumnes s’han convertit en actors i han conegut la tècnica del croma, utilitzada per a rodatges i que permet, sense desplaçar-se del plató, situar qualsevol escenari al costat dels actors i actrius.

Aquest projecte s’emmarca dins de l’estratègia de promoció de la Diputació de Castelló de la marca ‘Territori Templer’, de la qual forma part el municipi de Sta. Magdalena.

Amb aquesta activitat, el CEIP Albert Selma finalitza el programa de les jornades culturals d´enguany.

Notícies relacionades

Noticies

La FVMP i LABORA organitzen a Santa Magdalena un taller sobre l’ús del certificat digital

36 seg
Noticies

Santa Magdalena reprén les classes de castellà per a persones estrangeres

22 seg
Noticies

Santa Magdalena adequa l’accés al Castell Polpís per a previndre incendis forestals

39 seg
Noticies

Santa Magdalena entra a formar part del Circuit Cultural Valencià

55 seg
Noticies

Santa Magdalena posa de nou en marxa el taxi per a fins mèdics

36 seg
Noticies

Les obres de millora de la Casa de la Cultura de Santa Magdalena avancen a bon ritme

48 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X