Inici » Notícies » Gran nit de circ a Sta. Magdalena
Actualitat

Gran nit de circ a Sta. Magdalena

38 seg

Les Festes Patronals de Sta. Magdalena segueixen avançant a un ritme frenètic i ahir dilluns, 23 de juliol, se celebrava el segon dia de la patrona, el dedicat a la Inmaculada Concepció. Al migdia, després de la missa es realitzava la recepció a les associacions locals i ja a la vesprada, els veïns mostraven el seu fervor en la processó pels carrers de costum.

circ1 processo1 espectacle2 espectacle4 orxata1 circ2 circ3 espectacle1

Posteriorment, les Festeres i Festers 2018 s’encarregaven de repartir orxata en el pavelló poliesportiu, en honor de les persones majors del municipi i després el públic familiar va poder gaudir de l’espectacle de Javichu, ‘Buscando el equilibrio’, en el qual d’una forma divertida va mostrar al públic diferents espectacles d’equilibrisme.

A la nit, tot el protagonisme li’l va portar la Gran Gala del Circ, presentada per Magic Andreu. Davant un nombrós públic assistent a l’acte, van desfilar artistes com Noche, Wilbur, Alas Circo, Zangania, Eddy Eighty i Javichu.

 

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →