Inici » Notícies » Sta. Magdalena es forma en temes d’administració electrònica
Actualitat

Sta. Magdalena es forma en temes d’administració electrònica

38 seg

El saló de plens de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, acollia ahir a la vesprada un taller d’alfabetització digital, organitzat pe l´Obsedi Maestrat Litoral, del que forma part l’Ajuntament de Sta. Magdalena i que va ser impartit per la formadora,  Sonia Agramunt.

xerrada1 xerrada2

Prop de 15 persones van participar en el taller, en el qual es van donar a conèixer les diferents maneres de relacionar-se amb les administracions, de forma totalment electrònica. Conceptes com el dni electrònic, o els diferents tipus de certificats digitals, que existeixen en l’actualitat, així com l’ús i protecció que s’ha de fer d’ells, van ser alguns dels temes, que es van abordar durant les prop de dues hores, que va durar la xarrada.

xerrada3

A més, des de l´Obsedi també es van oferir als assistents algunes pautes sobre la Llei de Protecció de Dades, així com eines per a poder complir amb la llei, enfocades sobretot a les xicotetes i mitjanes empreses.

Notícies relacionades

Noticies

160 promeses del ciclisme provincial es donen cita a la XVIII Reunió Provincial de Santa Magdalena

48 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg
Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Veure més notícies →