Inici » Notícies » Sta. Magdalena es forma en temes d’administració electrònica
Actualitat

Sta. Magdalena es forma en temes d’administració electrònica

38 seg

El saló de plens de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, acollia ahir a la vesprada un taller d’alfabetització digital, organitzat pe l´Obsedi Maestrat Litoral, del que forma part l’Ajuntament de Sta. Magdalena i que va ser impartit per la formadora,  Sonia Agramunt.

xerrada1 xerrada2

Prop de 15 persones van participar en el taller, en el qual es van donar a conèixer les diferents maneres de relacionar-se amb les administracions, de forma totalment electrònica. Conceptes com el dni electrònic, o els diferents tipus de certificats digitals, que existeixen en l’actualitat, així com l’ús i protecció que s’ha de fer d’ells, van ser alguns dels temes, que es van abordar durant les prop de dues hores, que va durar la xarrada.

xerrada3

A més, des de l´Obsedi també es van oferir als assistents algunes pautes sobre la Llei de Protecció de Dades, així com eines per a poder complir amb la llei, enfocades sobretot a les xicotetes i mitjanes empreses.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X