Inici » Notícies » Oferta de cursos per a aturats i persones que vulguen millorar la seua formació professional
Actualitat

Oferta de cursos per a aturats i persones que vulguen millorar la seua formació professional

34 seg

forem.jpg

El departament de Serveis Socials de l’Ajuntament de Sta. Magdalena informa, que ja es disposa de nova oferta formativa, dirigida a persones en situació de desocupació i/o en actiu, que vulguen millorar la seua formació en diferents camps professionals.

D’una banda, està l’oferta de cursos de formació subvencionada de CCOO des de FOREM PV, amb més de 200 cursos disponibles, en diferents sectors i transversals, en modalitat presencial i de teleformació i que es poden consultar a través de la web: www.forempv.ccoo.es i d’altra banda, estan els que ofereix el Servei Valencià d’Ocupació i Formació (SERVEF), i als quals es pot accedir a través de la web: www.labora.gva.es.

Les persones interessades a inscriure’s, també poden obtindre informació a través de la Treballadora Social de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, de dilluns a divendres de 9 a 13 hores.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X