Inici » Notícies » Rescata2, Por+Vida i Narcòtics Anònims participen en la I Setmana de la Dona de Sta. Magdalena
Actualitat

Rescata2, Por+Vida i Narcòtics Anònims participen en la I Setmana de la Dona de Sta. Magdalena

48 seg

xerrada

La programació de la I Setmana de la Dona de Sta. Magdalena segueix avant. Ahir a la vesprada, en el saló de plens de l’Ajuntament de Sta. Magdalena va tindre lloc una xarrada en la qual van participar Eva Jiménez i Laura Vives, pertanyents a diverses entitats, amb seu a Vinaròs però d’àmbit comarcal.

Jiménez va presentar davant el públic magdalener el treball, que es realitza tant en Rescata2 com en Por + Vida i Narcòtics Anònims. En el cas de Rescata2 treballen amb persones amb problemes de drogodependència, mentre que Por + Vida, s’encarreguen de millorar les relacions familiars. Narcòtics Anònims, per part seua, és una entitat que treballa amb persones amb problemes d’addiccions. Va ser precisament aquesta última associació, la que va servir a Laura Vives per a donar a conéixer la seua experiència vital i donar alguns consells als magdaleners, que es puguen trobar amb familiars o persones pròximes amb problemes d’addiccions.

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, va agrair el treball d’aquestes entitats, que de forma totalment desinteressada lluiten en favor de les persones, que pel motiu o causa que siga necessiten dels seus serveis.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →