Actualitat

L’església parroquial de Sta. Magdalena dona a conéixer la programació de la Setmana Santa

36 seg

CARTELL

La parròquia de Sta. Magdalena ja ha donat a conéixer la programació de la Setmana Santa 2019. Així, els actes s’iniciaran el dia 14 d’abril, amb el Diumenge de Rams. La benedicció de les Palmes tindrà lloc a les 10h en la plaça Mossén Paco i posteriorment es farà una processó fins a l’església i missa.

D’altra banda, el dia 17 d’abril, Dimecres Sant, se celebrarà la Reconciliació, a les 19.30h. El Dijous Sant, la missa del Sopar del Senyor està programada a les 18h, mentre que el Divendres Sant, el Viacrucis tindrà lloc a les 10h i la litúrgia de la Passió a les 20h. Posteriorment es farà la processó del Sant Soterrament.

La programació de la Setmana Santa finalitzarà el diumenge, 21 d’abril, Dia de Pasqua, a les 10h amb la processó de ‘El Encuentro’ i la Missa i a les 20h amb la solemne Vigília Pasqual.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Noticies

Santa Magdalena posa a la disposició de l’Agrupació Musical una remodelada Escola de Música

56 seg
Noticies

Santa Magdalena ja disposa de sala de vetla en el Casal Municipal

26 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X