Inici » Notícies » Arranquen les obres de pavimentació del camí a Peníscola paral·lel a l’AP7 en Santa Magdalena
Actualitat

Arranquen les obres de pavimentació del camí a Peníscola paral·lel a l’AP7 en Santa Magdalena

35 seg

La Generalitat Valenciana ha iniciat les obres de pavimentació del camí a Peníscola paral·lel a l’autopista AP-7, en el tram comprés entre el camí del Castell i el camí del Saltet.

Es tracta de pavimentar un camí, que actualment es troba amb ferm de zahorres pel que quan es produeixen fortes pluges es veu afectat de manera important per aquestes.

Segons ha detallat, Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, els treballs comprenen “la neteja de cunetes, es procedirà a l’estés i compactat de material granular. I posteriorment s’estendrà i compactarà una capa d’aglomerat en calent, estés i compactat en capa de rodadura”.

La Generalitat incloïa la millora del camí rural que va de Santa Magdalena a Peníscola, dins del projecte de condicionament de camins rurals del Baix Maestrat de la conselleria d’Agricultura, finançant al 100% aquesta inversió, que ronda els 150.000 €

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena finalitza la construcció d’uns lavabos i zona d’ombra en l’exterior del pavelló poliesportiu

52 seg
Noticies

Santa Magdalena finalitza les obres de millora de la xarxa separativa d’aigües

25 seg
Noticies

Torna la San Silvestre a Santa Magdalena

1 min, 1 seg
Noticies

La Agrupación Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecilia

33 seg
Noticies

Santa Magdalena adjudica les obres del programa DUS 5000 per a la instal·lació de fotovoltaiques en l’Edifici Social i pavelló poliesportiu

42 seg
Noticies

La conselleria d’Agricultura recepciona les obres de millora de la connexió energètica del depòsit de ‘Les Pedreres’ de Santa Magdalena

43 seg
Veure més notícies →