Inici » Notícies » Avancen a bon ritme les obres d’ampliació i millora del CEIP Albert Selma de Santa Magdalena
Actualitat

Avancen a bon ritme les obres d’ampliació i millora del CEIP Albert Selma de Santa Magdalena

27 seg

L’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, ha visitat aquest matí les obres d’ampliació i millora del CEIP Albert Selma, emmarcades dins del Pla Edificant de la Generalitat Valenciana.

Bou explica que, “els treballs estan marxant al ritme previst i des de l’Ajuntament, mantenim una estreta col·laboració amb l’empresa adjudicatària de les obres, per a comprovar diàriament la bona execució d’aquestes”.

El CEIP Albert Selma, una vegada executades les obres, disposarà de dues aules d’infantil, 4 de primària, menjador per a 80 persones, distribuïdes en dos torns i espai per a la pràctica d’educació física. Les obres tenen una inversió, per part de la Generalitat Valenciana, de més d’1.300.000 €.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena tanca les Jornades Culturals i Esportives amb un espectacle de talents

27 seg
Noticies

Un taller de cal·ligrames i lectures de grup marquen les Jornades Culturals i Esportives de Santa Magdalena

15 seg
Noticies

Arranquen les IX Jornades Culturals i Esportives a Santa Magdalena

42 seg
Noticies

L’AMPA del CEIP Alberto Selma organitza una xarrada sobre coeducació i igualtat de gènere a Santa Magdalena

20 seg
Noticies

El CEIP Alberto Selma organitza les IX Jornades Culturals i Esportives a Santa Magdalena

46 seg
Noticies

Santa Magdalena rep la visita de diferents seccions de la Guàrdia Civil

48 seg
Veure més notícies →