Actualitat

Avancen a bon ritme les obres d’ampliació i millora del CEIP Albert Selma

28 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena informa, que les obres d’ampliació i millora del CEIP Albert Selma, emmarcades en el Pla Edificant de la Generalitat Valenciana, avancen a bon ritme i s’acaba de realitzar la quarta certificació d’aquestes obres.

“L’empresa constructora està complint amb els terminis, marcats per la direcció d’obra. Estem molt satisfets amb l’evolució dels treballs, que ara mateix estan centrats en la construcció de l’edifici annex a l’actual estructura”, explica Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena.

Les obres d’ampliació i millora del CEIP Albert Selma són finançades per la Generalitat Valenciana, a través del Pla Edificant i suposen una inversió de més d’1.3 milions d’euros. El termini d’execució és de 12 mesos.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena contracta una capatàs forestal i dos peons per a la brigada EMERGE

36 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’accessibilitat de la web municipal

43 seg
Noticies

‘Las preciosas ridículas’ arriba fins a l’Auditori de Santa Magdalena

1 min, 9 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull un concert de la Rondalla vinarossenca ‘Mar i Terra’ i l’Escola Rondalla de Requena

13 seg
Noticies

La Generalitat concedix a Santa Magdalena 9.600 € per al control de la sobreabundància de senglar

27 seg
Noticies

La FVMP i LABORA organitzen a Santa Magdalena un taller sobre l’ús del certificat digital

36 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X