Inici » Notícies » El CEIP Albert Selma celebra el Dia Escolar de la Pau i la No Violència
Actualitat

El CEIP Albert Selma celebra el Dia Escolar de la Pau i la No Violència

57 seg

diapau2

Els alumnes del CEIP Albert Selma de Sta. Magdalena han celebrat avui el Dia Escolar de la Pau i la No Violència, efemèride que té com a objectiu l’educació en i per a la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, el respecte als Drets Humans, la no-violència i la pau. En aquest sentit, el col·legi públic de Sta. Magdalena s’ha convertit avui en instrument de pau i entesa entre persones de diferent formació, raça, cultura i religió.

Els escolars, al llarg d’aquests dies, han treballat la importància del dret a la pau, comprenent com l’educació afavoreix aquest dret. Per això s’ha fomentat una conducta proactiva en favor de la pau i la resolució pacífica dels conflictes.

El pati del col·legi ha sigut l’escenari d’una sèrie d’activitats, realitzades pels alumnes de les diferents aules, que a través d’emotives frases han arribat a la conclusió que l’enteniment i el diàleg són els ingredients bàsics per a aconseguir la Pau. Els actes han finalitzat amb la interpretació de l’Himne de l’Alegria per part dels alumnes del centre, que cursen estudis musicals a l’Escola de Música de Sta. Magdalena.

El Dia Escolar de la Pau i la No violència, és un Dia Internacional, que commemora l’aniversari de la mort del Mahatma Gandhi, un 30 de Gener, i que a més ha sigut reconegut per la UNESCO en 1993.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena rebrà 20.022€ del Fons Estratègic per a la prevenció d’incendis forestals

32 seg
Noticies

La Diputació trau a informació pública el projecte d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

54 seg
Noticies

La música de ‘Ebanistas’ arriba a l’Auditori de Santa Magdalena

20 seg
Noticies

L’hort escolar ‘Àlvar Anyó’ dona els seus primers fruits

23 seg
Noticies

El CEIP Alberto Selma posa en marxa el servei de menjador

47 seg
Noticies

Santa Magdalena celebra Sant Vicent

33 seg
Veure més notícies →