Inici » Notícies » El Club de Caçadors Sant Lázaro lliura els premis del III Concurs de Dibuix
Actualitat

El Club de Caçadors Sant Lázaro lliura els premis del III Concurs de Dibuix

42 seg

La Capella de Sta. Magdalena acollia, el dissabte 30 de desembre, el lliurament de premis del III Concurs de Dibuix d’Espècies Cinegètiques Vives, que ha organitzat en col·laboració amb l’Ajuntament de Sta. Magdalena i la Federació de Caça.

La guanyadora en la categoria de P3 i P4 ha sigut Arwa, mentre que Aitana Pegueroles aconseguia el primer premi en la categoria P5 i 1r de primària. Laia Marzal es convertia en guanyadora dels xiquets i xiquetes de 2n i 3r mentre que Leonor Sospedra resultava vencedora en la categoria de 4t i 5é d’educació primària.

Tots els guanyadors van ser obsequiats amb material escolar amb el qual fomentar les seues habilitats artístiques. L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, agraïa la gran participació i l’alta qualitat de tots els dibuixos presentats, ja que el jurat va tenir una difícil decisió a l’hora d’escollir als guanyadors.

Els xiquets de Sta. Magdalena també van gaudir d’una jornada en la qual es van realitzar diversos tallers, gràcies a la col·laboració del grup Alcozancos.

PREMIS1 PREMIS2 PREMIS3 PREMIS4 TALLERS1 TALLERS2 TALLERS3 PREMIS

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X