Actualitat

Concert de Música a benefici de la restauració de les campanes de l’església parroquial

35 seg

L’Associació pro restauració Església de Sta. Magdalena ha anunciat, que el pròxim 24 de setembre, ha organitzat un concert a benefici de la rehabilitació i millora de les campanes del temple parroquial.

mateorived

“Les campanes estan molt deteriorades i no poden realitzar certs tocs, perquè no funcionen correctament i hem decidit engegar aquesta iniciativa, envers els fons que obtinguem poder-les arreglar”, explica Vicente Ródenas, president de l’Associació.

Mateo Rived Quartet és el grup, que actuarà dissabte que ve, 24 de setembre, a partir de les 20 hores, en la Capella, edifici que es troba al costat de l’església de Sta. Magdalena.

El jazz envairà aquest espai, gràcies a la col·laboració d’aquest quartet. El preu de les entrades és de 15 € i ja es poden adquirir en els diferents establiments comercials de la localitat.

També es disposa d’una fila zero, en la qual qui vulguen realitzar donatius poden fer-ho.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena contracta una capatàs forestal i dos peons per a la brigada EMERGE

36 seg
Sin categoría

Santa Magdalena millora l’accessibilitat de la web municipal

43 seg
Noticies

‘Las preciosas ridículas’ arriba fins a l’Auditori de Santa Magdalena

1 min, 9 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull un concert de la Rondalla vinarossenca ‘Mar i Terra’ i l’Escola Rondalla de Requena

13 seg
Noticies

La Generalitat concedix a Santa Magdalena 9.600 € per al control de la sobreabundància de senglar

27 seg
Noticies

La FVMP i LABORA organitzen a Santa Magdalena un taller sobre l’ús del certificat digital

36 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X