Inici » Notícies » Educadors Ambientals de la Diputació de Castelló visitaran Santa Magdalena
Actualitat

Educadors Ambientals de la Diputació de Castelló visitaran Santa Magdalena

47 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena informa, que dilluns que ve, 26 de setembre, educadors ambientals de la Diputació de Castelló visitaran el municipi dins de les accions de carrer, que realitzen per a sensibilitzar a la població en matèria de cura i respecte pel medi ambient.

En aquest sentit i aprofitant, que el dilluns és dia de mercat, els educadors i educadores ambientals s’instal·laran en la plaça Espanya per a explicar a la població com es gestionen els residus domèstics i assimilables i el benefici que això comporta, tant per a la societat com per al medi ambient.

Es tracta d’explicar en què consisteix l’economia circular, que està basada en un sistema d’aprofitament de recursos on prima la reducció dels elements: minimitzar la producció al mínim indispensable, i quan siga necessari fer ús del producte, apostar per la reutilització dels elements que per les seues propietats no poden tornar al medi ambient.

És a dir, l’economia circular advoca per utilitzar la major part de materials biodegradables possibles en la fabricació de béns de consum –nutrients biològics- perquè aquests puguen tornar a la naturalesa sense causar danys mediambientals en esgotar la seua vida útil.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Noticies

Santa Magdalena i Canet lo Roig estrenyen llaços musicals amb un intercanvi

36 seg
Noticies

Santa Magdalena rep la visita del Servei d´Educació Ambiental de la Diputació

19 seg
Veure més notícies →