Inici » Notícies » Educadors Ambientals de la Diputació de Castelló visiten Santa Magdalena
Actualitat

Educadors Ambientals de la Diputació de Castelló visiten Santa Magdalena

43 seg

Els educadors ambientals de la Diputació de Castelló visitaven, dilluns passat Santa Magdalena, dins de les accions de carrer, que realitzen per a sensibilitzar a la població en matèria de cura i respecte pel medi ambient.

En aquest sentit i aprofitant, que el dilluns és dia de mercat, els educadors i educadores ambientals es van instal·lar a la plaça Espanya per a explicar a la població com es gestionen els residus domèstics i assimilables i el benefici que això comporta, tant per a la societat com per al medi ambient. Nombrosos veïns i veïnes van poder conéixer de primera mà com minimitzar la producció al mínim indispensable, i quan siga necessari fer ús del producte, apostar per la reutilització dels elements que per les seues propietats no poden tornar al medi ambient.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, fa una valoració molt positiva d’aquesta campanya que “està realitzant nombroses accions a Santa Magdalena en els últims mesos i ha fet que cada vegada més població s’interesse per l’economia circular i la gestió dels residus”.

Notícies relacionades

Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg
Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Veure més notícies →