Inici » Notícies » El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena celebra el Dia de la Pau
Actualitat

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena celebra el Dia de la Pau

28 seg

Tot l’alumnat del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena ha celebrat avui el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENYP) amb un bon nombre de tallers, en els quals s’han treballat diferents conceptes relacionats amb la pau.

Així, s’han establit un total 4 tallers: Contem contes per la Pau, Murals de frases per la Pau, Mandales i Cançons per la Pau, en els quals tot l’alumnat, així com familiars, han pogut participar.

El 30 de gener es celebra aquesta jornada, de caràcter escolar en homenatge a Mahatma Gandhi, líder pacifista que va defensar i promoure la no violència i la resistència pacífica, i que fou assassinat el 30 de gener de 1948.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Noticies

Santa Magdalena i Canet lo Roig estrenyen llaços musicals amb un intercanvi

36 seg
Noticies

Santa Magdalena rep la visita del Servei d´Educació Ambiental de la Diputació

19 seg
Veure més notícies →