Inici » Notícies » Els alumnes del curs d’entrenament de la memòria de Sta. Magdalena donen un arbre de Nadal per a l’Edifici Social
Actualitat

Els alumnes del curs d’entrenament de la memòria de Sta. Magdalena donen un arbre de Nadal per a l’Edifici Social

48 seg

arbreEspai1

Sta. Magdalena obri al públic, dissabte que ve, el seu Auditori Municipal en la planta baixa de l’Edifici Social i ho farà amb el concert extraordinari de Sta. Cecilia de l’Agrupació Musical. Amb tal motiu i davant l’obertura de la instal·lació, els usuaris de l´Espai Respir, concretament del curs d’entrenament de la memòria, han estat treballant amb diferents materials reciclats en la confecció de motius nadalencs, que a poc a poc s’estan instal·lant en la població i en edificis municipals.

Així, els alumnes han donat a l’Ajuntament un original arbre nadalenc, que s’instal·larà en l’hall de l’Edifici Social. Núria Muñoz i Maribel Domingo, professores del Curs d’Entrenament de la Memòria han explicat que: “els nostres alumnes han treballat amb molta il·lusió en la confecció de tots els motius nadalencs, que estem posant en carrers i edificis de Sta. Magdalena. Una decoració feta tota amb material reciclat, que han portat els propis usuaris del curs d’entrenament de la memòria”.

Dissabte que ve, aquest original arbre nadalenc ja estarà a la vista de totes les persones que gaudiran de la inauguració de l’auditori municipal amb el concert de Sta. Cecilia com a

Notícies relacionades

Noticies

L’alcalde de Santa Magdalena assisteix a la inauguració del Laberint més gran d’Espanya a Peníscola

42 seg
Noticies

La Ludoteca Municipal de Santa Magdalena ofereix servei per a xiquets i xiquetes a partir dels 6 mesos

33 seg
Noticies

Santa Magdalena organitza l’Escola de Pasqua de l’11 al 14 d’abril

35 seg
Noticies

Santa Magdalena organitza les III Jornades Templeres

48 seg
Noticies

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena celebra les Falles

27 seg
Noticies

La conselleria d’Educació dota al CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena de nombrós material didàctic infantil

12 seg
Veure més notícies →