Inici » Notícies » Els escolars de Sta. Magdalena celebren el Dia de l’Arbre i de la Pau
Actualitat

Els escolars de Sta. Magdalena celebren el Dia de l’Arbre i de la Pau

54 seg

arbre1 pau1

Els alumnes del CEIP Albert Selma de Sta. Magdalena celebraven, ahir divendres 29 de gener el Dia de l’Arbre i el de la Pau, amb un gran nombre d’activitats programades.
Al matí i en col·laboració amb l’Ajuntament de Sta. Magdalena i el Club de Caçadors Sant Lázaro, els alumnes del CEIP Albert Selma, es traslladaven fins a una finca, situada prop de l´ermita de Sant Vicent, amb l’objectiu de dur a terme una plantada d’arbres.

arbre3

En total es van plantar 120 arbres de diferents espècies. Pins, roures i carrasques van ser el tipus d’exemplars que els xiquets, amb ajuda del Club de Caçadors Sant Lázaro i personal del consistori magdalener van plantar en aquest terreny.
“Volem que els xiquets, que són el nostre futur, coneguen des de ben xicotets la importància que té la cura i respecte del medi ambient i gràcies a la col·laboració d’entitats com el club de caçadors i en col·laboració amb l’Ajuntament i direcció del centre hem viscut una gran jornada”, explicava Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena.

arbre2
A la vesprada, i ja en el pati del col·legi, els alumnes van celebrar el Dia de la Pau. Tots els escolars amb diferents frases van formar un manifest, que posteriorment va ser col·locat en les parets d’una de les aules del col·legi.

pau2

Notícies relacionades

Sin categoría

Santa Magdalena acollirà el I Festival de Tubes i Bombardins A UN TONO

45 seg
Noticies

Santa Magdalena rebrà 20.022€ del Fons Estratègic per a la prevenció d’incendis forestals

32 seg
Noticies

La Diputació trau a informació pública el projecte d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

54 seg
Noticies

La música de ‘Ebanistas’ arriba a l’Auditori de Santa Magdalena

20 seg
Noticies

L’hort escolar ‘Àlvar Anyó’ dona els seus primers fruits

23 seg
Noticies

El CEIP Alberto Selma posa en marxa el servei de menjador

47 seg
Veure més notícies →