Actualitat

Finalitzen les obres de l’última fase de l’Edifici Social de Santa Magdalena

38 seg

Santa Magdalena podrà disposar, en breu, de tot l’Edifici Social per al seu ús i gaudi ja que han finalitzat les obres de l’última fase del mateix, emmarcades dins del Pla Avança de la Diputació de Castelló, de les anualitats 2022-23, amb una inversió de 97.112€.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, explica que: “hem finalitzat ja els tres locals més amplis de la segona planta, així com els lavabos i tota la instal·lació elèctrica i climatització. A més, ja en el cassetó s’ha conclòs la zona de tot l’arxiu històric”. En este sentit, ara comença la labor de documentació i classificació de l’arxiu, així com la de dotació de mobiliari de tots els locals, que seran destinats per a diferents associacions i col·lectius locals, de manera que, aquesta instal·lació està cridada a ser “el punt neuràlgic de les activitats de tot el teixit associatiu de Santa Magdalena”.

Notícies relacionades

Noticies

El Trio Kegel actua a l’Auditori

35 seg
Noticies

El Subdelegat de Defensa a Castelló, el Coronel Sr. Moisés Izquierdo de la Guerra visita l’Ajuntament de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Santa Magdalena enfila la recta final de les seues Festes Patronals amb una altíssima participació

1 min, 12 seg
Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X