Actualitat

I sortida Infantil de Fanalets de Meló d´Alger a Sta. Magdalena

33 seg

La delegació local de Sta. Magdalena de l’Associació de Lluita contra el Càncer organitza per a divendres que ve, 10 d’agost, la I sortida infantil de Fanalets de Meló d´Alger.

fanaletsmeloalger

L’acte s’iniciarà a les 21.30 hores en la plaça Espanya i els participants recorreran els carrers Alcalá, Ermita, Molí, Sant Bernat, Sant Vicent, Sta. Bàrbara, Molí i Pont, finalitzant la desfilada a la plaça Espanya, lloc en el qual la delegació local de l’Associació Espanyola de Lluita contra el Càncer obsequiarà a tots els xiquets i xiquetes participants amb un xicotet detall.

Ana Baldrich, presidenta de la delegació local, explica que: “hem posat molta il·lusió en aquest xicotet acte, amb el qual tractem de recuperar una de les tradicions dels nostres avantpassats”. Els participants hauran de portar el seu Fanalet  prèviament decorat.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena construïx 40 nous nínxols i 36 columbaris en el cementeri a través del Pla Impulsa

34 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecilia amb un concert dedicat a la música de cinema

38 seg
Noticies

Santa Magdalena contracta una capatàs forestal i dos peons per a la brigada EMERGE

36 seg
Noticies

Santa Magdalena contracta una capatàs forestal i dos peons per a la brigada EMERGE

36 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’accessibilitat de la web municipal

43 seg
Noticies

‘Las preciosas ridículas’ arriba fins a l’Auditori de Santa Magdalena

1 min, 9 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X