Inici » Notícies » Instal·lat l’ascensor del Centre Social de Sta. Magdalena
Actualitat

Instal·lat l’ascensor del Centre Social de Sta. Magdalena

35 seg

 L’Ajuntament de Sta. Magdalena ha adjudicat a l’empresa, COELBE les obres d’instal·lació i posada en funcionament de l’ascensor del Centre Social el cost del qual, 36.280 €  serà finançat íntegrament a través una subvenció de la Generalitat Valenciana.

  4D7B3BB7-1ACF-417A-BB15-3656DFB3C5DC

Aquesta subvenció s’emmarca dins de les ajudes de la Generalitat, destinades a finançar actuacions a realitzar pels municipis i entitats locals referides a facilitar l’accessibilitat a les cases consistorials i edificis públics, a través de l’eliminació de barreres arquitectòniques.

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, ha destacat la importànciaadaptar els nostres edificis i fer-los accessibles, gràcies a subvencions com aquesta del 100%, que són tan importants per als nostres pobles i per a la nostra gent, sobretot perquè permeten a qualsevol persona, indistintament de la seua mobilitat, l’accés a les infraestructures de les quals disposem en la nostra localitat”.

7A37BDD4-7A8A-4125-9A93-5175D42C8E5B

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →