Actualitat

Ix a licitació la millora energètica de la connexió del pou de la Canonja amb el nou depòsit de les Pedreres de Santa Magdalena

43 seg

La Direcció General de l’Aigua de la conselleria d’Agricultura de la Generalitat ja ha publicat en la plataforma de contractació de l’Estat la licitació de la millora energètica de la connexió del pou de la Canonja amb el nou depòsit de les Pedreres de Santa Magdalena per un import de 179.871,90 €. Aquesta millora serà finançada al 100 % per part de la Generalitat i té com a principal objectiu millorar el subministrament de l’aigua potable del municipi d’una manera més eficient i sobretot sostenible, a través de la utilització de les energies verdes.

“Es tracta de la instal·lació del bombament fotovoltaic per a alimentar la bomba submergible del pou de 45*kw, mitjançant un generador fotovoltaic de 80,08 kwp, generador que utilitzarem per a l’extracció d’aigua del pou”, explica Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena.

Les plaques fotovoltaiques ocuparan una superfície de 1.824 m² per a disposar d’energia solar i es tracta d’una millora ambiental i sostenible en energies verdes per a garantir el subministrament d’aigua potable a la població, reduint de manera important la contaminació i fent sostenible el subministrament.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena enfila la recta final de les seues Festes Patronals amb una altíssima participació

1 min, 12 seg
Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X