Inici » Notícies » Juan Antonio Núñez guanya el Concurs per a la portada del Llibre de les Festes Patronals de Santa Magdalena
Actualitat

Juan Antonio Núñez guanya el Concurs per a la portada del Llibre de les Festes Patronals de Santa Magdalena

57 seg

Santa Magdalena ja té la portada del Llibre de les Festes Patronals, que es celebraran entre el 20 i el 28 de juliol, després que el dilluns es reunira el jurat del VII Concurs de la portada del Llibre de Festes.

L’il·lustrador benicarlando, Juan Antonio Núñez ha resultat guanyador del concurs amb una obra, en la qual apareixen diferents elements relacionats amb les festes, com la música de banda, dolçainers, les danses i bous. Tots aquests elements tenen també com a eix central el castell Polpís, emblema de la localitat. El segon premi ha sigut per a Joan Safont, mentre que el tercer premi és obra de Vicent Comes. A més, s’ha decidit atorgar un accèssit a Jordan Rubio Pegueroles.

El jurat del concurs l’han compost: Fernando Pacheco, consultor digital i dissenyador gràfic, Maite Baldrich, artista plàstica i professora de l’Escola d’Art de Santa Magdalena, Elena Cid, fotògrafa i Màster en Direcció de Màrqueting i Juan Carlos Palomo, regidor a l’Ajuntament de Santa Magdalena i alumne de l’Escola de Pintura de la localitat.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, ha destacat “l’alta participació, ja que s’han presentat un total de 20 treballs, tots ells amb molta personalitat i originalitat, que demostra l’interés que hi ha per les nostres Festes Patronals i la difusió que d’elles fem a través del llibre de festes i altres suports digitals”.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Noticies

Santa Magdalena i Canet lo Roig estrenyen llaços musicals amb un intercanvi

36 seg
Noticies

Santa Magdalena rep la visita del Servei d´Educació Ambiental de la Diputació

19 seg
Veure més notícies →