Actualitat

La Diputació invertirà 69.000 € en la millora del Castell Polpís

49 seg

L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, ha anunciat que la Diputació de Castelló ha aprovat el projecte bàsic i d’execució de les obres d’excavació, consolidació i posada en valor del Castell Polpís, amb un pressupost de 69.000 € i un període d’execució de tres mesos.

IMG_6706 IMG_6707

El projecte ha sigut redactat per l’arquitecte D. José Vicente Ferrer Casaña i l’Arquitecte Tècnic, D. Federico Del Campo Badenes, Cap de Secció de Supervisió de la Diputació Provincial de Castelló. El projecte està ara en exposició pública durant un període de 20 dies, des de la seua publicació en el BOP.

L’alcalde de Sta. Magdalena ha mostrat la seua satisfacció per l’aprovació del projecte, ja que “des de 2015 aquesta és la segona subvenció de la Diputació per a la millora del nostre Castell, que recordem és Bé d’Interès Cultural, la qual cosa suposa una inversió de prop de 140.000 €”. 

A més, Bou ha agraït “l’interès que el vicepresident, Vicent Sales, ha mostrat en el Castell, ja que ha sigut sensible a la necessitat de mantenir, consolidar i posar en valor aquest monument, que per als magdaleners, és la nostra senya d’identitat i que a més es troba situat en plena Serra d´Irta”.

Notícies relacionades

Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Noticies

Oberta la inscripció per a la ‘Cursa de Reis’

1 min, 11 seg
Noticies

Santa Magdalena a punt de finalitzar les obres d’adequació de la Casa de la Cultura

41 seg
Noticies

Santa Magdalena construïx 40 nous nínxols i 36 columbaris en el cementeri a través del Pla Impulsa

34 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecilia amb un concert dedicat a la música de cinema

38 seg
Noticies

Santa Magdalena contracta una capatàs forestal i dos peons per a la brigada EMERGE

36 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X