Inici » Notícies » La Diputació invertirà 69.000 € en la millora del Castell Polpís
Actualitat

La Diputació invertirà 69.000 € en la millora del Castell Polpís

49 seg

L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, ha anunciat que la Diputació de Castelló ha aprovat el projecte bàsic i d’execució de les obres d’excavació, consolidació i posada en valor del Castell Polpís, amb un pressupost de 69.000 € i un període d’execució de tres mesos.

IMG_6706 IMG_6707

El projecte ha sigut redactat per l’arquitecte D. José Vicente Ferrer Casaña i l’Arquitecte Tècnic, D. Federico Del Campo Badenes, Cap de Secció de Supervisió de la Diputació Provincial de Castelló. El projecte està ara en exposició pública durant un període de 20 dies, des de la seua publicació en el BOP.

L’alcalde de Sta. Magdalena ha mostrat la seua satisfacció per l’aprovació del projecte, ja que “des de 2015 aquesta és la segona subvenció de la Diputació per a la millora del nostre Castell, que recordem és Bé d’Interès Cultural, la qual cosa suposa una inversió de prop de 140.000 €”. 

A més, Bou ha agraït “l’interès que el vicepresident, Vicent Sales, ha mostrat en el Castell, ja que ha sigut sensible a la necessitat de mantenir, consolidar i posar en valor aquest monument, que per als magdaleners, és la nostra senya d’identitat i que a més es troba situat en plena Serra d´Irta”.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →