Inici » Notícies » La Diputació subvencionarà amb més de 11.456 € els Serveis Socials de Santa Magdalena
Actualitat

La Diputació subvencionarà amb més de 11.456 € els Serveis Socials de Santa Magdalena

33 seg

La Diputació de Castelló ha resolt concedir a l’Ajuntament de Santa Magdalena una subvenció econòmica complementària de 2.318 €, a la prèviament disposada mitjançant procediment de concessió directa, que estava xifrada en 9.138 €, en tractar-se d’una població, que no supera els 6.000 habitants.

D’aquesta manera, el consistori rebrà un total de 11.456 €, per a implementar programes d’atenció primària en matèria de Serveis Socials, dirigits a la cobertura de necessitats bàsiques no periòdiques.
En aquest sentit, es duran a terme els diferents programes d’emergència social, mesures contra la pobresa energètica i servei d’ajuda a domicili.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, destaca que: “gràcies a aquesta aposta ferma de la Diputació, des de l’Ajuntament podrem continuar prestant cobertura a les necessitats bàsiques de la població, tal com ho realitzem cada any”.

Notícies relacionades

Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Veure més notícies →