Inici » Noticias » La diversió pren els carrers de Sta. Magdalena
Actualidad

La diversió pren els carrers de Sta. Magdalena

37 seg

Sta. Magdalena contínua en peu de festa i ahir dilluns, va viure una de les seues jornades més intenses. Després del muntatge dels cadafals i la plaça de bous, els magdaleners, en una mostra d’enginy van celebrar una divertida vesprada de disfresses, amb la qual van inaugurar el recinte taurí.

disfresses1 disfresses2. disfresses3   disfresses6  tombet1 tombet2 vaquetes

Minions, super herois, emoticones, futbolistes, mariachis, futbolins humans o anecs a l’aigua, són solament una mostra de les divertides ioriginals disfresses, que van desfilar pels carrers de Sta. Magdalena, acompanyats de la música d’una xaranga.

disfresses4disfresses5

Després de la solta de vaquetes, a càrrec de la ramaderia de Germán Vidal de Cabanes, els magdaleners van gaudir d’un suculent sopar en el pavelló poliesportiu, oferit per l’Ajuntament, a base de tombet de senglar. Prop de 800 persones van gaudir d’una magnífica vetlada, en la qual es van servir 500 racions d’aquest manjar. Un trio va amenitzar la vetlada.

tombet
#Festes2017
#StaMagdalenaEnPeuDeFesta
#ElNostrePobleHoVal

Noticias relacionadas

Noticias

El alcalde de Santa Magdalena asiste a la Cremà de la Falla del IVASS Centro Ocupacional El Maestrat

29 seg
Noticies

Santa Magdalena commemora el Dia de la Dona amb la lectura d’un manifest

44 seg
Noticias

Santa Magdalena conmemora el Día de la Mujer con la lectura de un manifiesto

48 seg
Noticias

La Mancomunitat Castelló-Nord implanta el programa de Itinerarios sociolaborales financiado por el Programa Fondo Social Europeo Plus (FSE+) Comunitat Valenciana 2021-2027

1 min, 7 seg
Noticies

La Mancomunitat Castelló-Nord implanta el programa d’Itineraris sociolaborals finançat pel Programa Fons Social Europeu Plus (FSE+) Comunitat Valenciana 2021-2027

1 min
Noticies

La magdalenera, Eloísa Torres, presenta ‘Geometries de l’Alhambra’

53 seg
Ver más noticias →