Inici » Notícies » La Generalitat  concedeix a Sta. Magdalena 100.000 € per a la contractació de 10 persones
Actualitat

La Generalitat  concedeix a Sta. Magdalena 100.000 € per a la contractació de 10 persones

45 seg

Els contractats realitzaran tasques de neteja de cunetes i barrancs

L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, anuncia que la Generalitat ja ha resolt la subvenció, a través de la qual, ha decidit concedir 100.000 euros per a la contractació d’un total de 10 persones, que durant 6 mesos treballaran dins de brigades forestals.

IMG_5248

Les persones contractades es dedicaran a la neteja i millora de rambles, tallafocs i llits, així com camins del Parc Natural de la Serra d´Irta.

En aquest sentit, Bou ha explicat que: “estem molt satisfets amb aquesta nova subvenció de la Generalitat, que ens permet,  sobretot als pobles més xicotets lluitar contra el despoblament, perquè sorgeixen noves oportunitats laborals, que a més ens permeten evitar, en la mesura que ens és possible, el risc d’incendis forestals, gràcies a aquest tipus de treballs de neteja”.

Bou, d’altra banda afig que: “és d’agrair que la Generalitat Valenciana crega en els pobles xicotets i en la gent que hem decidit fer el nostre projecte de vida en ells”.

Aquesta subvenció s’emmarca en el Programa d’Ocupació Pública per a realitzar actuacions en el mitjà natural en municipis d’interior.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →