Inici » Notícies » La Ludoteca municipal i Espai Respir inicien les activitats nadalenques
Actualitat

La Ludoteca municipal i Espai Respir inicien les activitats nadalenques

49 seg

Els alumnes de la Ludoteca Municipal de Sta. Magdalena i els usuaris de l´Espai Respir han iniciat la programació de les activitats nadalenques de l’Ajuntament de Sta. Magdalena i ho han fet amb un taller, que portava per títol, Jove i vell, bon parell. Durant una vesprada, els alumnes, que realitzen les activitats extraescolars i els usuaris de l´Espai van compartir taller, amb la realització de manualitats nadalenques, concretament estels amb els quals adornar l’arbre de la Ludoteca Municipal.

espai4 espai5 espai1 espai2

Al mateix temps, es va obrir una exposició en la sala de projeccions del poliesportiu municipal, amb els objectes nadalencs, elaborats pels usuaris de l´Espai Respir i que han confeccionat ells mateixos amb material reciclat.

Finalitzada l’activitat, tots els xiquets es van encarregar de col·locar els estels en l’arbre i acabar d’aquesta manera la decoració nadalenca de la Ludoteca. D’aquesta manera, conviden a tota la població a visitar aquest dilluns, dimarts i dimecres les instal·lacions del centre per a contemplar tot el treball fet pels alumnes i les monitores i al mateix temps votar pels joguets, que elaborats pels xiquets i les seues famílies consideren més creatius i originals.

L’horari de visita de la Ludoteca Municipal serà de 17.30  a 18.30 hores.

espai3

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena seguix de festa amb la seua intensa programació

51 seg
Noticies

Brillant inici de les Festes Patronals de Santa Magdalena

1 min, 6 seg
Noticies

Festeres i Fester 2024 reben els programes de les Festes Patronals de Santa Magdalena

32 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta el programa de les Festes Patronals al teixit associatiu local

26 seg
Sin categoría

L’Escola d’Estiu de Santa Magdalena celebra Sant Fermín

21 seg
Noticies

Santa Magdalena celebra el ‘Water Festival’

16 seg
Veure més notícies →