Actualitat

La romeria de Sant Vicent torna a Santa Magdalena després de dos anys de pandèmia

46 seg

L’Associació ‘Amics de Sant Vicent’ de Santa Magdalena, després de dos anys de pandèmia, torna a organitzar els actes en honor a Sant Vicent, i ho fa amb un ampli programa, que a més inclou novetats.

Els festejos s’iniciaran el dissabte, 23 d’abril, a les 12h amb una cercavila, a càrrec de la Colla de Dolçainers i Tabaleters, ‘Polpís’, mentre que l’Agrupació Musical Santa Magdalena també realitzarà una cercavila a les 20h, anunciant la celebració de la festa.

A les 21h i en el pavelló poliesportiu municipal es realitzarà un sopar de pa i porta i posteriorment, a les 22.45h. donarà inici la revetla, amenitzada per l’Orquestra, Energy Grup. El servei de barra serà a càrrec de l’Associació Juvenil, ‘Pont de l´Agüelo Queixalet’.

El dilluns, 25 d’abril, a les 11.30h. tindrà lloc la missa en honor a Sant Vicent en l’ermita i després d’ella el Duo, Adrià, amenitzarà la jornada, que prosseguirà a les 12.30h amb una sardinada, que el seu tiquet és d’1 €/ració i a les 14.30h es realitzarà una paella de germanor al preu de 3€/tiquet, que inclou plat de paella, fruita i ‘cremaet’.

Notícies relacionades

Noticies

La FVMP i LABORA organitzen a Santa Magdalena un taller sobre l’ús del certificat digital

36 seg
Noticies

Santa Magdalena reprén les classes de castellà per a persones estrangeres

22 seg
Noticies

Santa Magdalena adequa l’accés al Castell Polpís per a previndre incendis forestals

39 seg
Noticies

Santa Magdalena entra a formar part del Circuit Cultural Valencià

55 seg
Noticies

Santa Magdalena posa de nou en marxa el taxi per a fins mèdics

36 seg
Noticies

Les obres de millora de la Casa de la Cultura de Santa Magdalena avancen a bon ritme

48 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X