La web de l’Ajuntament de Sta. Magdalena supera els 5.800 usuaris en 2018
Les noves tecnologies de la informació s’afermen a Sta. Magdalena i bona prova d’això són les dades que es resultants de les estadístiques, sobre el nombre de visites, tant a la pàgina web de l’ajuntament: www.santamagdalena.es, com les entrades a les diferents xarxes socials, en les quals l’Ajuntament de Sta. Magdalena té perfil institucional, tal com és el cas de Facebook, twitter i Instagram.
En el cas de la pàgina web de l’Ajuntament, durant el 2018 es van registrar prop de 5.900 visites, de les quals el 86,7% corresponen a nous usuaris, sent la segona quinzena del mes de juliol, l’època de l’any en la qual més visites registra la pàgina, coincidint amb la celebració de les Festes Patronals.
Pel que fa a xarxes socials, és Facebook la xarxa més utilitzada amb més de 1000 fans, destacant l’augment en més de 200 usuaris en l’últim trimestre de l’any 2018. D’aquests més de 1000 fans, el 54% són dones i el 45% homes, mentre que la franja d’edat compresa entre els 35 i els 44 anys, és la que més segueix el perfil de l’Ajuntament de Sta. Magdalena.
Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, afirma que: “des del consistori sempre hem apostat per les noves tecnologies de la informació, amb un doble objectiu, d’una banda ser més transparents i pròxims a la ciutadania, acostant la gestió municipal i per un altre, explicant totes les activitats i esdeveniments que realitzen les nostres associacions i entitats i que sens dubte són la nostra millor presentació com a poble”. Recentment, l’Ajuntament de Sta. Magdalena també ha obert compte d’Instagram i té ja 317 seguidors, que diàriament són informats de tot quant esdevé a la localitat.